BREAKING NEWS
latest

728x90

header-ad

468x60

header-ad

Καλοκαιρινή περίοδος των ποδοσφαιριστών

kalokairini periodos ton podosfairiston
Πολλά έχουν ακουστεί για την περίοδο του καλοκαιριού που οι ομάδες σταματούν τις προπονήσεις και μεσολαβεί το διάστημα των διακοπών για τους ποδοσφαιριστές.Πάντα τίθεται το ερώτημα πόσες μέρες μπορεί να μείνει ένας ποδοσφαιριστής σε αδράνεια. Όλες οι έρευνες οδηγούν στο ότι ο αθλητής σίγουρα χρειάζεται κάποιες μέρες διακοπών, μάξιμουμ δεκαπέντε, ώστε το σώμα του να ξεκουραστεί.
Ποιες είναι όμως οι απώλειες ενός αθλητή όταν κάθεται;
1. Η αερόβια ικανότητα αρχίζει να πέφτει μετά από εφτά μέρες αδράνειας
2. Η απώλεια δύναμης έρχεται μετά από δύο εβδομάδες αδράνειας Όπως καταλαβαίνετε η γενική δύναμη δεν αλλάζει γρήγορα στις δύο εβδομάδες αδράνειας, όμως παρόλα αυτά συγκεκριμένες μυϊκές ίνες που χρειάζεται ένας ποδοσφαιριστής λόγω της ιδιαιτερότητας του αθλήματος αρχίζουν να αλλάζουν σε λιγότερο από δέκα μέρες.
Το VO2max πέφτει περίπου 7% και τα ένζυμα στο αίμα που σχετίζονται με την αντοχή μειώνονται κατά 50% μετά από 12 μέρες αδράνειας.
Αυτά κυρίως παθαίνει το σώμα ενός αθλητή που υποχρεωτικά όμως θα πρέπει να ξεκουραστεί μερικές μέρες στις διακοπές του.Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι οι απώλειες είναι αναπόφευκτες. Εάν ωστόσο το διαχειριστεί σωστά ο αθλητής, τότε η μεταβατική περίοδος του καλοκαιριού θα μπορέσει να είναι ωφέλιμη για τον ίδιο.
« PREV
NEXT »

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ECO ENERGY
ECO ENERGY
ΔΟΞΑ & ΕΥΑ
ΔΟΞΑ&ΕΥΑ
ΠΕΧΛΙΒΑΝΗΣ
ΠΕΧΛΙΒΑΝΗΣ
kolokithas
ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ
ΓΟΥΓΟΥΛΑΣ
ΓΟΥΓΟΥΛΑΣ
ΜΑΝΙΟΣ
ΜΑΝΙΟΣ
POLDO
POLDO
ΣΑΛΙΑΡΑΣ
ΣΑΛΙΑΡΑΣ