728x90

468x60

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την διαφήμιση στις ποδοσφαιρικές στολές

kampaniasports.grΗ διαφήμιση έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας,δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και από τον χώρο του ποδοσφαίρου.Σ αυτό το άρθρο θα σας θυμίσουμε τα πρέπει και τα μη της διαφήμιση στην ποδοσφαιρική στολή.
Ομάδες, που επιθυμούν να διαφημίσουν πάνω στις στολές των ποδοσφαιριστών διάφορα προϊόντα αφού τύχουν της σχετικής έγκρισης από την διοργανώτρια, οφείλουν να τηρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Η διαφήμιση αποτυπώνεται στο εμπρόσθιο και στο οπίσθιο μέρος της φανέλας και του παντελονιού του ποδοσφαιριστή, εφ’ όσον κριθεί αναγκαίο από τις ομάδες.
β) Η διαφήμιση δεν έχει φόντο, δεν τονίζεται και δεν περικλείεται σε πλαίσιο.
γ) Η διαφήμιση έχει το όνομα ή το έμβλημα του προϊόντος. Είναι επιτρεπτή η διαφήμιση κάθε προϊόντος εφ’ όσον αυτό επιτρέπεται για τις διοργανώσεις της
FIFA και της UEFA .
δ) Η διαφήμιση, άμεση ή έμμεση, προϊόντων που είναι αντίθετα με την αθλητική ιδέα απαγορεύεται.
ε) Η διαφήμιση κατασκευαστών αθλητικών στολών αποτυπώνεται στο επάνω δεξιό μέρος της φανέλας των ποδοσφαιριστών, δεν έχει φόντο και δεν μπορεί να υπερβαίνει τα δεκαπέντε (15) τετραγωνικά εκατοστά.
στ) Τα αναφερόμενα στην παρούσα παράγραφο ισχύουν και για την διαφήμιση στις στολές των διαιτητών. Η άδεια για τα τοπικά πρωταθλήματα δίνεται από την οικεία Ε.Π.Σ. και για τα πανελλήνια από την Ε.Π.Ο.
3. α) Ο διαιτητής του αγώνα, μετά από αίτηση της ενδιαφερόμενης ομάδας, αναγράφει στο Φ.Α. τις τυχόν ελλείψεις. Το σωματείο, που δεν εφαρμόζει τις διατάξεις της παρ. 2 (εδάφια α, β, γ, δ, ε) μετά από διαπίστωση της διοργανώτριας, παραπέμπεται στα αρμόδια δικαιοδοτικά όργανα μετά από έγγραφη αίτηση της διοργανώτριας και του επιβάλλεται χρηματική ποινή χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ.
β) Ο διαιτητής του αγώνα υποχρεώνει την γηπεδούχο ομάδα να αλλάξει στολή, όταν τα χρώματα των δύο αγωνιζομένων ομάδων είναι όμοια ή παρεμφερή και ματαιώνει την ποδοσφαιρική συνάντηση όταν η γηπεδούχος ομάδα αρνείται να εφαρμόσει την διάταξη.
« PREV
NEXT »